torsdag 16. oktober 2008

Litt førjulskos.....


...ja det må man ha:0)Er så heldig å ha fått oppfyllt et av mine største ønsker til jul!Min kjære mamma og pappa skal være sammen med oss ei hel uke i jula,hurra!!!Det blir vår andre jul i heimen,og det er veldig koselig å skape sine egne juletradisjoner med pynt,mat,kos og annnet som hører jula til.Blir nok en god miks av gode barndomsminner fra besteforeldre og foreldre+noe nytt...Siden jeg gleder meg ekstra mye til jul,går jeg rundt med litt julestemning i kroppen allerede nå:0)(Mye kan forandre seg,tidligere var jeg nesten anti jul helt frem til først i desember)Men nå er kjøkkenbordet til enhver tid fyllt med juleverksted-ting og tang.Som dere ser har det kommet fersk marsipan i hus og jeg kjøpte glad og fornøyd KK's juleideblad....


Her er det mange koselige bilder og mye fin inspirasjon og hente!Skal gi dere en liten smakebit,værsågo:


Masse fint ,ikke sant?
Må også si at jeg gleder meg til de får inn pepperkakedeigen på Ikea!
Den anbefales på det varmeste,helt super :0)
Er så godt å for en gangs skyld være ute i veldig god tid med forberedelsene til jul.
Å vite at jeg kan nyte julekortlaging,adventskalendergaver,julegaveinnpakking m.m...med stor ro.
Å slippe å stresse siste kvelden/natta med det som bare MÅ bli ferdig.
En deilig følelse!
Og nå et lite ønske til alle mine bloggevenner der ute:
Hva er dine beste juletradisjoner?
Hva baker du?
Noen spesielt gode julecd'er å anbefale,eller noen koselige julefilmer som må sees?
Lager du julekortene selv?
Liker du å dekorere julegavene litt ekstra?
Forbereder du kanskje en adventskalender til kjæresten,venninna di eller dine søte små...?Fortell meg litt da vel!Gleder meg til å høre fra nettopp deg ;0)
Og så ønsker jeg dere alle ei go og hærlig førjulstid!Vi har ei lang og deilig tid å glede oss i :0)

1 kommentar:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Her var det masse juleinspirasjon!
Kjempekoselig med besøk i jula.
Tror jeg må skaffe meg pepperkakedeig fra Ikea i år også! De har sikkert begynt å få på plass julevarer allerede.
Hvorfor ikke kjøpe noe halvferdig når det er like godt!

:O)