fredag 30. oktober 2009

Ut på tur...

Snart står jeg klar med min svarte kjole med påsydde edderkopper på og rosevin flaska under armen ;o)
Skal på Halloween-fest med mine gode kollegaer.
Vi kommer utkledt,har hørt rykter om at både pirater,djevler og supermenn skal dukke opp...
Deilig mat blir det også servert.
Og så blir det premieutdeling til beste kostyme,tvi tvi...
Gleder meg!
Er viktig å være sammen med kollegaer utenom jobben også,
blir kjent på en helt annen måte da.
Ellers foregår forberedelsene av 5års dagen i aller høyeste grad!
Blir nok stas!
Skal fortelle og vise mer etterhvert :o)


3 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Bilde da?:)))
Håper du hadde en fin kveld!!!:D

CosiFanTutta sa...

Heisan, jeg venter spent på bilder fra Halloween-feiringen, edderkopp kjole hørtes spennende ut ;o)

Lykke til med planlegging av 5 års dag

Vi snakkes

Cosiklem

Mitt hvite hus sa...

Så spennende da... venter spendt på bilder...og kjolebilde...

Klemmer Kerstin