mandag 22. mars 2010

Endelig...


...et lite innlegg fra denne kanten igjen :o)
Våren har tittet frem her,og energien følger med på veien.
Bildet over er fra en dag da Storebroremann i huset og jeg lagde deilige krumkaker.
De forsvant på null komma svisj,så det er på tide med en ny omgang.
Men i dag er her annet på gang.
Storebror skal ha med seg bestekompisen hjem fra barnehagen.
Så nå har jeg muffins med sjokoladebiter i ovnen,og snart skal her stekes pannekaker.
Må jo ha litt ekstra kos når vi får fint besøk ;o)

Ellers vil uken min bl.a. inneholde noen dager på blomsterjobben min,klubbkveld hos meg på onsdag,frisørbesøk,signering av treningskontrakt!!!!!!,en tur innom Stoff og stil,noen koselige telefonsamtaler med gode venninner+så mye,mye mere... :o)
Hva skal du fylle uken din med?

Ingen kommentarer: