onsdag 21. oktober 2009

Har nettopp vært på feiring av FN-dagen i barnehagen med hele storfamilien!
(Manglet bare hunden og katten...)
Det hele åpnet med korsang av de største ungene.
Veldig koselig!
Og jeg må si at vår kjære Storebroremann imponerte oss,
da han troppet opp i front av koret og sang i mikrofon foran hele gjengen!!!
Ellers har vi kjøpt med oss masse fin kunst,
som ungene har laget i barnehagen.
Så nå blir det pynting i heimen :o)
Noen pølser,muffins og kakestykker fikk vi også satt til livs i løpet av ettermiddagen.
Så nå er vi alle fornøyde og mette,
etter en fin FN-dag markering!

5 kommentarer:

moa sa...

halloen kardemommekjerstien...

..hørtes ut som en superhyggelig feiring med familien..
OG bildet ditt da...jeg var den største barbapappafamilie-fans på 70-tallet...hadde alle figurene, husker jeg...en samler var jeg allerede da, tjihi...
ha en koselig kveld -
moaklem

Josefine sa...

Hei på deg!

For et koselig bilde...gav gode minner! For en koselig dag dere har hatt...og for en flink storebror som våger seg frempå:)) Kan skjønne det satt noen stolte foreldre i salen da ja! Klemmer fra meg

Mitt hvite hus sa...

Heisan min venn...

så herlig tilstelning da.. slikt er kjempekoselig...
skjønner dere er stolte forledre med en slik pjokk...

Skla prøve å rekke opp i butikken i dag... men har en ganske travel dag... håper det ikke blir for sent hvis jeg gjør det over helgen.... masse klemmer Kerstin

Ellen Marie Albertsen sa...

Koselig..:) Vi skal feire mor og Tor's gullbryllupsdag på lørdag.. De giftet seg visst på FN dagen for mange år siden..!
Så feiring må til når det er FN dagen:)))
Håper dere hadde en fin fin dag:)

Anonym sa...

Det er så hyggelig å følge med på hva du og dere gjør!
Nå har jeg vært og handlet blomst til kontoret. Den må være en slektning av ildtopp, men alle de hvite blomstene ligner på små roser. Riktig arbeidfremmende for enhver kontorpult! Og i heimen har en av de nydelige dendrium (?) orkideene funnet sin plass i vinduet.
God helg :)

IT