mandag 19. oktober 2009

Minime :o)

På min koselige Haugesund-tur var jeg også innom denne hærlige butikken.
Elsker den gammeldagse stilen på Kristine Vikses klær!

Det ble med litt av hvert i posen ut igjen...
Skal bl.a.vise dere ei skjønn mammelukk-bukse til vår lille Aurora.
Bilde kommer...

Ønske,ønske ønske... ;o)


Hadde filmkveld med gode venninner her om kvelden,og da så vi "Where the river runs".
Og klærne i denne butikken er som tatt ut av den filmen.
Hærlig!

Need I say more...
Er du i Haugesund og har små barn...dette er et must :o)

Mmmmm...

4 kommentarer:

Lykkelita sa...

Åh, for en herlig butikk - der skulle jeg gjerne ha vært innom! Det så så koselig ut der.
Håper du har en fin mandag og vel overstått navnedag:)
Klem

Josefine sa...

Hei på deg!

Høres ut som du hadde det fint i Haugesund...så bra!Butikken ser kjempefin ut...herlige og romantiske klær:)

Håper du koser deg mase i det fine været...for en nydelig dag vi har hatt! Har nettopp vært i skogen med vovsen, så herlig...

Nyt kvelden, klemmer fra meg

Mitt hvite hus sa...

Heisan..

Skjønner du koste deg på turen..så deilig..
For en flott butikk..
håper alle er friske og raske hos deg Kjersti...
ha en fin dag---
Klem Kerstin

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

åh, ser ut som du fant masse fint! :) Håper du har det fint, Kjersti :) Vi driver å pakker og flytter no :) skal heim til Sogn og bygge hus. Så vi går ei spennende tid i møte!

Ønsker deg ein fin kveld!
Godklem