mandag 12. oktober 2009

Haugesund-tips

Siden sola skinner så vidunderlig deilig på oss her i Bergen i dag,
ble jeg inspirert til å hente frem et hærlig blide som gir gode sommerminner :o)
Til helgen er jeg så heldig at jeg har fått innvilget meg husmorperm fra lørdag morgen til søndags kveld!
Da skal jeg dra på en liten Haugesund-tur sammen med ei kjær venninne.
Lurer på om dere der ute har noen kjekke tips jeg kan få glede av når jeg er der...
Tar i mot alt mulig,fra shopping til bespisning og kaffedrikking!
Nå må jeg ut og titte litt på solen :o)
Håper den skinner litt på deg også ;o)

8 kommentarer:

Haugesundsjente sa...

Interiør-tips: Idéhuset i gågaten, Stjernedryss på Oasen Storsenter, Room4more på Frakkagjerd. Gågata er verdt en stripe - masse koselige butikker og spisesteder.

Kafé-tips: Café Moody i Strandgt., Lothes i Strandgt., Naturbakst i enden av gågaten.

Restaurant-tips: NB Sørensen på kaien, Lothes mat- og vinhus på kaien. De fleste restauranter ligger på kaien.

Turtips: Ryvarden Fyr i Sveio, Djupadalen i Byheiene, Kvalsvik.

God tur!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Tuuuusen hjertelig takk for supre tips kjære Haugesundsjente!!!
Kjerstiklem

Mitt hvite hus sa...

Hei vennen....
ser du har fått masse tips... 'ÅÅ så kjekt det blir.. kosleig med en husmorferie...

Gleder meg til fredag.. tror det var kl 13 vi ble enig om...
Send meg hus nr på sms du.( har ikke mail for tiden ) 90997411

Masse klemmer Kerstin

CosiFanTutta sa...

Hei du, er ikke så godt kjent i Haugesund, desverre.
Vet at de har god kebab på Classic Kebab i begynnelsen av gågaten, ikke akkurat Grete Rohde :o) hehe. Gå gaten er også koselig

Før i tiden lå det et råflott interiørsenter utenfor Haugesund, Deco het det, der var det Illum bolighus, og masse annet spennende, men tror det fint lite igjen i det senteret. Ikke noe for Haugesundere, det der.

Fiskretten under her virker mildt sagt merkelig - var det godt, altså?

Ha en fin, fin uke og god tur

Cosi-klem

Ellen Marie Albertsen sa...

Har desverre aldri vært i Haugesund..
:((( Men ser du har fått fine tips ovenfor:D:D:D:D

Josefine sa...

Hei på deg...innom for å ønske deg god tur til Haugesund:))

Og du har helt rett..koppen er kjøpt der du nevner! Så artig at du så på den også! Ha en skjønn dag i fineværet....klemmer

Elisabeth sa...

Støtter anbefalingen av Café Moody i Strandgt.

Ellers er faktisk Dahls rammeservice litt lengre opp i samme gata verdt en tur hvis en er interessert i å se på kunst og bilder. Egentlig en rammebutikk, men med utrolige mengder bilder fra lokale kunstnere hengende på veggene og stående langs gulvene.

Mitt hvite hus sa...

Hei Kjersti

Håper du kom deg på tur i helgen og at du har storkost deg..
tusen takk for en hyggelig stund...

Masse klemmer Kerstin