torsdag 8. oktober 2009

Helgekos

Gleder meg til å sige ned i sofaen i kveld.
Der skal jeg kose meg med yoghurtnøtter,gullfisker og deilig rosevin :o)
Men før den tid noen gjøremål:
Levere mine tre skjønne små i barnehagen.
Dra på kinoen og bli den lykkelige eier av tre billetter til direktesendt konsert med
Robbie Williams til tirsadg 20.okt.Jippi!!!
Kose meg hos nabovennen min med en kopp kaffe.
Rydde litt i heimen og gjøre helgerent.
Så tenker jeg at helgefølelsen kommer sigende...
Gooood helg til dere alle der ute!
Har du noe gøy på gang?

7 kommentarer:

Lykkelita sa...

For en deilig plan - misunner deg den vinen, men det får bli om noen måneder:)
Min plan er å vaske litt, male ferdig og strikke. Og LEKE - mannen har arbeidshelg så jeg og småttisene skal leke og kose oss gjennom denne helga:)
Klem

Som mine dager er sa...

Gooood helg Kjersti. Håper du rakk alle dine gjøremål før helgen slo til. Også konsert du da!!! *Misunnelig*

Kos deg med alt du frister med. Vin er det her også, om enn noe rødere i fargen. Enjoy.

Klem fra Marit

silje-sin sa...

hei Kjersti! Høres ut som fine planer på en fredag:) Her har jeg spist masse sjokolade, og vi fyrer på peisen så det sikkert er 30 grader i stua her, er ikke rart man blir slapp;) Pyntekålen min er fra Mester Grønn ja! Min absolutte favoritt når det kommer til blomster! Så moro det må være å jobbe der! Tror jeg hadde gått helt amok jeg;) Det gjør jeg nesten nå også så! Synes ta 3 betal for 2-tilbudene er så kjekke! Ser at du har november-barn du også:) Augusta er født den 30., så nå er det snart bursdagstid:) Så var det hjertene:) Du kan gå inn på mine innlegg, markere hjertet, trykke på høyre musetast, klikk på "kopier", gå tilbake til innlegget ditt og klikk "lim inn". Veldig enkelt:) Ønsker deg og dine en kjempefin helg! klem fra silje.

Hulda sa...

Så nydelig den mugga under her var. Hører den til en vaskeservant? Har sett mamma har noe som er veldig likt, iallefall. Kos deg med helgegotteriet! :)

Josefine sa...

Å for en koselig fredagskveld med deilig snop og vin:)

Håper du får en fin fin lørdagskveld og! Vi skal ut i kveld, tror vovsen får bli med:)

Nyt helgen og lykke til på konsert!

Klemmer fra meg

Lykkelita sa...

Ser at du er oppe allerede (en kommentar inne hos Josefine avslørte deg:))
Tenkte bare stikke innom å ønske deg en herlig søndag!
Klem fra nord!

Lykkelita sa...

HiHi - morsomt at du nevner flettene, har nettopp lært meg det og er veldig stolt:) *smil*