søndag 25. oktober 2009

Her var jeg...

På torsdag var jeg med ei go venninne på et superinspirerende foredrag :o)
Det ble holdt av den spreke dansken Morten Mauritson.
En mann med mye kunnskap og god humor.
Og far i den Kjernesunne familien,som har gitt ut flere bøker
om hvordan man kan leve et sunnere liv.
Anbefaler alle å ta en titt på hjemmesiden deres!
Selv har jeg kuttet stort ned på sukkerinntaket mitt.
+At jeg er mye mere bevisst på hva jeg putter i meg.
Dette gir meg mye positivt igjen!
Har begynt å gå ned i vekt,
kjenner at jeg har mye mere overskudd enn tidligere,
kommer meg lettere opp av sofaen på kveldene og får ting gjort,
kjenner oftere på sultfølelsen(og det kjennes godt å spise når man er skikkelig sulten),
maten smaker meg mye bedre+++ :o)
Men for all del kosen er viktig!
På lørdagskvelden koste jeg meg med rosevin og mørk sjokolade med smak av chili ;o)
PS:Her finner dere veldig mye super info for et sunnere liv!

3 kommentarer:

siddisisalou sa...

Det hørtes veldig kjekt ut - kan du ikke legge ut linken slik at vi kan lese litt om det ?

Nina og cocobongoo sa...

Så vittig, satt faktisk hos en venninne og bladde i boken til venstre i går:)
Virker veldig interessant, tror kanskje jeg bør låne den boken;)
Ha en fin fin dag!
smil og klem

Anonym sa...

Jeg skal ikke si noe om kjernesunn familie overhodet :). -Men bare si meg enig i at det er mange veier til god helse og at det er fint om man finner sin inspirasjonskilde!

Var inne på bloggen din bare for å si at nå har jeg spist mine første tre klementiner i år. Og de var så fantastisk gode! Gleder meg stort over å være i gang med årets klementinsesong.

IT