mandag 26. oktober 2009

Servert på sølvfat...

...ja,hva tror du jeg serverer?
Det er min sist innkjøpte parfyme.
Min absolutte favoritt for tiden :o)
Hærlig flaske og nydelig duft!
Er fra Gwen Stefani.
Ta en titt på siden hennes,veldig gøy!
Fatet her har jeg arvet etter min kjære farmor og farfar.
De pleide å servere smørbrød på det i selskaper.
Den skjønne lille kniplingeduken har min farmor laget.
Gode minner :o)
Når ikke Lil Angel står på fatet(og det er jo egentlig bare under denne fotoseansen at hun gjør det;o),
har jeg tre kubbelys her.
Lyser så fint opp nå som kvelden er lang og mørk .

Men nå lurer jeg...
Hva er din parfymefavoritt for tiden?

4 kommentarer:

Josefine sa...

Hei på deg...

Det var nå bare den søteste lille parafyme! Veldig fint lysfat du har der også, så kjekt med noe arvegods:)

Nå er det bare å kose seg inne og tenne massevis av lys!!

Ønsker deg opg resten av gjengen en flott uke videre. Håper du koser deg masse på jobben også...stor klem

Mitt hvite hus sa...

Heisan O=)

For et skjønt fat du har.. og den lille skjønne parfymeflasken da..

Høsten er virkelig på sitt beste nå... fargene spraker i naturen og solen skinner... deilig å tenne lys om kveldene....
god klemmer Kerstin

Lykkelita sa...

He he - Lil' angel - Gwen Stefani på sølvfat... Et nydelig sølvfat må jeg si!

Min favorittparfyme for tiden er fra Versace og heter Versense - mmm, liker den utrolig godt, mild og god duft.



Ha en fin ettermiddag:)
Klem

Anonym sa...

Vi holder oss til englene! Min favorittparfyme er og har vært i flere år "Angel". Den står dog ikke på sølvfat, men i skapet på badet :)

Jeg fikk jo kniplekurs i disputasgave. Så kansje jeg får komme meg på kurs til neste år. Det hadde vært morsomt å lære seg den kunsten! Tror det er et tålmodighetsarbeid uten like, men resulatet ser veldig fint ut.

IT