torsdag 21. januar 2010

Aaauuuuuu!!!...og brød i ovnen :o)


Sitter her og slikker mine sår fra i går...
Skulle ut på tur og lufte Rubenvofsen,og vi tuslet avgårde.
Hadde ikke gått mange meterne fra huset da jeg humpet ned ei sement-trapp i hundreogti...
Ble liggende i noen sekunder for å få igjen pusten+for å kjenne etter hvor mange bein som var knekt.
Måtte bare dra med meg en motvillig og turklar vofsekompis,
og kom meg til slutt inn i varmen for så å få litt trøst!
Etter at alt fikk roet seg viste det seg at jeg var heldig.
Ingen knekte bein,bare veldig forslått!
Rumpa mi er temmelig blå og venstre armen likeså!

Vel,vel i kveld skal jeg ikke være lei meg,men derimot være sammen med gode venninner.
Det blir skravling og kos og sikkert noe godt å bite i :0)

Var heldig da jeg fallt i går,for jeg tok meg for med venstre hånda.
Dermed kunne jeg hive i gang en brødbakerunde.
Håper de blir fine og gode!
Har aldri vært noen reser med gjærbakst,men prøver stadig igjen...
Fikk forresten ei super brødoppskrift fra Løvinnen for litt siden.
Gleder meg til å prøve den ut,men det blir neste gang.
I dag er det speltbrød på gang,
fra posen dere ser ovenfor.

Håper dagen din blir fin,
og du...gå forsiktig i glatte trapper!!!

5 kommentarer:

Lykkelita sa...

Usch, så uheldig du var... Her kommer en stor "god-bedring-klem"!!
Gleder meg til å prøve middagsoppskriften din - den så meget god ut.
Ha en fin ettermiddag og kveld med venninner!
Klem (igjen) fra Elisabeth

Ellen Marie Albertsen sa...

Det blir vel neste gang!!;)

God bedring kjære du!
Klemmer!

Mitt hvite hus sa...

Uff da Kjersti... det er ikke godt å falle slik... men godt at det gikk så bra som det gjorde..

Nå har dere kost dere sammen...håper dere hadde en fin kveld...

Og jeg kan nesten kjenne lukten helt hit av baksten din..
ha en fin dag vennen..

klem Kerstin

CosiFanTutta sa...

God morgen, stakkar deg! Godt det ikke gikk verre! Avspasserer i dag, jeg, men har ikke tenkt å bake bød. Har ikke tenkt å gjøre noe ting :o) Kos deg med jentene :o) Håper brødene ble gode, da

God bedrings-klem

Cosi

Bakketun sa...

Oj da det er fort gjort å gå på rompa på glatta ut nå. Godt du ikke brakk noen bein.

Håper brødene ble gode :)