mandag 27. september 2010

Fest....


På lørdag var jeg på fest med 800 festfine mennesker i Grieghallen.
Var så hærlig å se alle kollegaene mine i sin fineste stas :o)
Ylvisgutta stod for en del av underholdningen,og de er jo noen søte morrogutter ;o)
Treretters fikk vi også,med nydelig tapas som forrett.
En veldig koselig kveld.


I går gikk turen i solskinnet til Laksevåg og Bergens beste kebab!
BT har hatt kåring av div.Bergens beste...og kebaben som vannt måtte jo testes ut.
Blir nok flere turer dit ja ;o)
Etterpå tuslet vi litt rundt,og koste oss i en lekepark med nystekte boller og varm kakao med ungene.

Likørflaskene er fra en superstor og fantastisk matbutikk i London.
Mamman og pappan min fikk med seg bl.a.ei flaske med pærelikør i goodiebagen sin i sommer,etter å ha passet gullegodt på våre søte små i fem dager.
Håper dere sparer en smak til meg mam. og pap. ;o)

Nå blir her litt mere ryddings,så skal jeg forberede brennende kjærlighet til middag.
Gleder meg til dessertlagekveld med gode venninner i morra :o)
Vi skal lære hverandre å lage Creme brulee og Panna cotta!
Mmmmmm...

3 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Takk for sist... helt enig..veldig moro å se kollegaene i fin stas...
og jammen var alle sammen utrolig flotte..

Ja så det ble kebab på deg ..hihihi..kan tenke meg det smakte godt...

kos deg med venninne kveld...og nyt det fine været =)

klemmer =)

mimmi-leone sa...

Hørtes ut som om du har hatt en koselig fest.

Ønsker deg en fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Lykkelita sa...

Mmm, herlige fristelser du viser bilder av og jeg kan tenke meg det blir moro med dessertlagekveld - og GODT, ikke minst... For en genial ide å gjøre slikt sammen!
Klem fra Elisabeth