onsdag 15. september 2010

Så sant så sant!

Er så enig i disse ordene fra et postkort fra den hærlige butikken Emma Bridgewater i London!
Nyter akkurat nå en kopp her :o)
Lader opp til litt ryddings,lufting av vofsen,henting av unger,middag og kveldsstell av tre skjønninger.
Gubbeluremannen er noen dager i Trondheim på kurs,
så nå må kabalen gå opp uten hans hjelp...
Men med gode naboer og fine venner går det veldig bra.

I kveld blir det sofakos med rosevin med min skjønne venninne :o)
Gleder meg!

4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan =)=))

jammen koser du deg når manner er borte..godt er det ...

har hatt en herlig fri dag...

så kom jo solen ogs da...

ha en fin fin kveld med rosevin=)

klemmerO=)

Lykkelita sa...

Håper du kosa deg med vin og venninneprat:)

Åh, så enig jeg er i ordene på koppen! Kaffe og strikking går fint det også, men det er liksom noe spesielt med ei god bok - man får forsvinne inn i en annen verden...
For tida leser jeg krim og det er ikke vanlig lesestoff for meg, men, overraskende nok, så liker jeg den:)

Spinning er ikke min greie, men Step, Pilates, Yoga og Styrke - DA snakker vi!!!
(Vi har ikke spinningtimer der jeg jobber, derfor må jeg nesten si at det ikke er min greie...;) Men som treningsform er det jo SUPERT!)

Klem fra Elisabeth

mimmi-leone sa...

Så fin kopp med en herlig tekst!

Ønsker deg en flott uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Anonym sa...

Hej tjejen,

Du var med i min tävling i sensomras och tyvärr var det inte Du som vann. Men tack var det så hittade jag hit till Din sköna blogg. Det är en hemtrevlig känsla att tassa runt här inne, tidigt på morgonen, i bara morgon skor ;)

Agneta