torsdag 26. mars 2009

Omtanke...

Se så heldig jeg var her om dagen!Fikk en hærlig konvolutt i posten med masse omtanke i :o)
Den var fra min skjønne bloggevenninne Løvinnen.
Hun har en koselig blogg hvor hun bl.a.anmelder store mengder med spennende tetyper.
Og så er hun den stolte eier av den helskjønne Basse-pusen :o)
Anbefaler absolutt en titt inn hos henne!
Gaven hun sendte meg inneholdt:
Deilige,sjokoladetrukne kaffebønner,varmende og go te (på posen ser dere alle de hærlige ingrediensene),koselig magnet med viktige ord,skjønn såpe og et nydelig kort :o)

Med mange søte små i heimen og mange hverdagslige gjøremål,er hverdagen travel ja,det er sant!Og nettopp midt oppi alt dette er det superviktig å ta seg litt fri,slappe av og nyte dagen!
Noe av det som er øverst på min huskeliste er å stresse minst mulig...
Det får heller være noen hybelkaninfamilier på besøk her,hva gjør vel det.
Jeg mener,det er jo snart påske og allting!
Og det å alltid snuble rundt i leker,gryter og Toroposer har vi blitt nokså vante med.
Vil heller ha det sånn en tid,enn at vi sliter oss ut.
Her er det snakk om knallhard priorotering... ;o)

Den skjønne bamsemagneten har fått sin faste plass på kjøleskapet og kortet henger på ei snor på stua.

Kan dere skimte den nydelige alven i glitter her?
Er veldig glad i alver,engler og Tingelinger!
Må bare fortelle at denne såpen har en helt fantastisk duft!
Allerede da jeg åpnet postkassen og tok ut gavekonvolutten,kunne jeg kjenne en deilig duft snike seg inn i nesen :o)

Sier igjen tusen hjertelig takk til min kjære Løvinne-venninne.
Gaven fra deg varmet veldig!


7 kommentarer:

Henriette sa...

Så koselig med ei slik overraskande gåve i postkassa på ein heilt vanleg dag. Slikt varmar:)

Haein flott dag.
Klem:0)

moa sa...

hei kjerstivennen -
..så koselig gave du har fått!
..den er velfotjent! synes du har en flott prioritering i livet..deler den med deg! å kave og stresse fører ikke noe godt med seg - nyt! ta en deilig kopp te!
..mye smartere!
ha en skjønn dag -
moaklem

Magdalena sa...

så koooselig,- fikk du den bare ...??
klemmer til deg¨¨¨

Lykkelita sa...

Så utrolig hyggelig med pakke i posten. Og den fortjente du!
Helt enig med deg i din filosofi om prioritering. Man får aldri igjen dagene som er forbi så man må ta vare på hvert øyeblikk med de man er glad i.
Hybelkaniner er der uansett og så lenge de ikke blir for innpåslitende så kan fjerning av dem bortprioriteres.
Kos deg med de fine tingene du har fått og... STRAKS ER DET HELG IGJEN!!! JIPPI!!

Josefine sa...

Hei på deg min venn....så koselig gave du har fått! Kjekt å få overraskelser i posten:) Hun vet hva du liker skjønner jeg. Ser deg for meg når du sitter og koser deg med teen din....du er flink med de små go'stundene du! Ønsker deg og resten av gjengen en superfin helg, så snakkes vi....stoor klem fra meg til deg!

Mitt hvite hus sa...

Hei Kjersti O=)

Så velfortjent gave du har fått... slike overraskelser i hverdagen varmer godt.. Og ja syns du har en bra priorietering jeg.. Disse årene når barna er små går så fort og de kommer jo ikke tilbake. Er så glad at jeg fikk masse tid med mine barn..
Tror kanskje jeg så deg på tur en dag jeg var ute å kjørte... har du vært innom Fru blomst i det siste??

Varme klemmer Kerstin

Ellen Marie Albertsen sa...

Så bra gaven falt i smak! :)
Løveklem!